Wedstrijdverslag

Wedstrijd V en L 1 - Wissel 1 naar een aardige voorbereiding moesten we vandaag de 1e competitie wedstrijd spelen tegen het vorig jaar uit de 4e klasse gedegradeerde Wissel. Helaas misten wij 3 spelers met een blessure Tom Kamphorst en Elhadj Balde Jasper van Straaten. Wat we in de voorbereiding goed deden was proberen te voetballen maar dat kwam er in het begin niet zo uit. Na 5 minuten kregen we een vrije trap tegen en die werd helaas benut 0-1 achterstand.na 20 min kregen wij meer grip op de wedstrijd en waren we zeker gelijkwaardig aan onze tegenstander Wissel de ruststand bleef uiteindelijk 0-1. De 2e helft begonnen we sterk gingen meer druk zetten en gingen ook beter voetballen hierdoor kregen we ook enkele kansjes. Omdat wij op zoek waren naar de gelijkmaker en achter steeds meer 1 op 1 gingen spelen kreeg Wissel ook een paar opgelegde kansen maar ook zij wisten niet te scoren. Vlak voor tijd moesten we zelfs met 10 spelers verder. Ruud was iets te laat met zijn sliding maar werd zwaar bestraft met een rode kaart. Ook met 10 man had Wissel het moeilijk en V en L ging echt voor de gelijkmaker. Door een aantal blessures en heel veel tijdrekken door Wissel werd er veel te weinig tijd bij getrokken door de scheidsrechter. Toch probeerden we er alles aan te doen en gingen we met een corner bal met  alle spelers in  hun 16 meter gebied staan en dan hoef de bal alleen maar goed te vallen maar dat gebeurde niet hij viel voor de voeten van een Wissel speler die doorliep naar onze goal 0-2. De scheidsrechter floot daarna ook maar gelijk af. 1 punt was zeker verdient geweest vandaag.

Opstelling Arno,Franklin,Björn.Stan, Arno ( Hekmat ) Richard,Joey ( Rémy) Ruud, Ufuk,Pim ( Harm),Feie.   5e min 0-1 93 min  0-2 .
Gele kaart Björn, rode kaart Ruud.

Doelpunten

Aanvang 14:00 uur
Ruststand onbekend
Eindstand 0 - 2