Wedstrijdverslag

VenL rukt op naar tweede plek   Vandaag alweer spelen tegen sv. Wissel , uit werd totaal onnodig verloren. De ziekenboeg van VenL is momenteel overvol. Ook enkele spelers stonden vandaag niet helemaal pijnvrij op het veld. Onze centrale middenvelder Tom Kamphorst speelde zelfs met een zere teen. VenL ging goed van start en al in de derde minuut stond Roy Bouwmeester oog in oog met de keeper. Hij had echter niet de kracht meer om een fatsoenlijk schot te produceren. Sv. Wissel staat bekend om hun fysieke spel en spelen altijd zeer fel op de man. Ven L wist hier niet goed  mee om te gaan en slaagden er niet in tot vlotte combinaties te komen. Hierdoor kreeg sv. Wissel controle op de wedstrijd en in de 21 ste minuut werd door balverlies op het middenveld de 0-1 ingeleid. De rechterspits van sv. Wissel wist goed door te gaan en de bal in de rechter bovenhoek te kegelen. Keeper Arno Dolman was bij deze inzet volstrekt kansloos .Wissel had het betere van het spel maar wist ook niet veel kansen te creëren. In de 38 ste minuut werd Roy Bouwmeester goed weggestuurd op links en een verdediger van Wissel was met zijn tackle te laat. De scheidsrechter kon niet anders dan de bal op de stip leggen. Onze vaste penaltyman zag dat zijn toch al gekwetste  teen nog groter was geworden en liet dat buitenkansje over aan Eduard van den Beld. Deze schoot onberispelijk binnen en liet de keeper kansloos 1-1.Met de wind in de rug begon VenL voortvarend aan de tweede helft. De wil om te winnen was duidelijk aanwezig , dit is ook wel eens anders geweest .Wesley Hofman die in de eerste helft totaal niet in de wedstrijd voorkwam, wist een perfecte voorzet af te leveren. Dit buitenkansje was aan onze spits wel besteed en hij wist simpel binnen te tikken 2-1.Sv Wissel gaf zich echter nog niet gewonnen en wist V en L op de eigen helft terug te drukken. Behalve enkele corners leverde dit echter geen uitgespeelde kansen op. Als er al gevaar ontstond kwam dat van onze eigen verdediger Pim van het Erve, deze wist tot drie keer toe zijn eigen keeper niet te passeren. Verder speelde hij overigens een solide partij. Tom Kamphorst wist het tot de 75 ste minuut vol te houden en werd toen gewisseld voor Sven Veldhuis. Het valt te prijzen dat ondanks zijn kwetsuren , hij toch zijn team niet in de steek wilde laten. In de 81 ste minuut kwam er nog een grote kans voor Eduard van den Beld maar diens kopbal belandde op de lat.Trainer Marc Mólder besloot om achterin zekerheid in te bouwen en bracht Jordy Berenschot in voor Wesley Hofman. Wissel kon geen vuist meer maken en de overwinning kwam niet meer in gevaar. Eindstand 2-1. Als reactie gaf trainer Marc Mölder aan dat ondanks het matige spel  V en L toch gewoon 3 punten  kan  bijschrijven.     Ook onze centrale verdediger Marco Bouwmeester had vandaag last van tegenwind. Hij kreeg van de trainer het advies mee om zijn kapsel maar weer te stroomlijnen met een flinke pot gel .Doordat alle concurrenten  punten lieten liggen, stoomt V en L op basis van doelsaldo  op naar de tweede plek. Met nog 2 zware wedstrijden voor de boeg, zal het een topprestatie zijn om de tweede plek vast te houden.

Doelpunten

Aanvang 14:00 uur
Ruststand 1 - 1
Eindstand 2 - 1

Scorers V en L

De doelpuntmakers zijn helaas niet opgegeven.

Laatst gewijzigd door Sten Roeterd op 13-04-2014 om 21:20 uur © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer