Wedstrijdverslag

De Vecht, 24 November V en L en scheidsrechter knock- out tegen FC. Klarenbeek Vandaag een nieuwe poging om de wedstrijd tegen FC Klarenbeek uit te spelen. Drie weken geleden namelijk stond deze wedstrijd ook al op het programma. De scheidsrechter besloot destijds om wel af te trappen, aangezien het veld nog goed bespeelbaar was. De bal was nog niet koud aan het rollen, of de regen geselde de velden. FC . Klarenbeek was het minst onder de indruk van de extreme weersomstandigheden en trok fris ten aanval. Al in de derde minuut kwam de openingstreffer door slap uitverdedigen. Onze jongens stonden als natte vogeltjes op het veld. Na een forse klap onweer in de negende minuut besloot de scheidsrechter alsnog de wedstrijd te staken. De inhaalwedstrijd werd hierdoor begonnen met een 0-1 achterstand. Door enkele geblesseerden mochten Sander Kamphorst en Feie Overvelde in de basis starten. V en L ging voortvarend van start en binnen enkele minuten kreeg onze spits Eduard van de Beld 2 grote kansen. Deze wist hij echter niet te verzilveren. Toen FC. Klarenbeek van de schrik bekomen was, kwamen ze wat beter in de wedstrijd. Dit resulteerde in enkele goede kansen, waarvan één zelfs op de paal terecht kwam. Beide partijen hadden wel de intentie om aanvallend te spelen. Verder dan enkele schermutselingen voor beide doelen kwam het echter niet. Ruststand 0 – 1. Zoals wel vaker dit seizoen krijgt V en L kort na aftrap in de tweede helft een tegentreffer om de oren 0-2. Misschien is het beter dat ze wat extra’s in de thee doen zodat ze scherper starten. De trainer Marc Mölder besloot om een aanvallende wissel toe te passen en wisselde Sander Kamphorst voor Roy Bouwmeester. Dit leek al snel een gouden wissel, maar zijn voorzet werd net niet doeltreffend afgerond. Onze centrale verdediger Niels Dreierink werd naar voren geschoven om zo meer balans op het middenveld te krijgen. V en L had even een klein veldoverwicht maar behalve een grote kans van Stefan Kamphorst leverde dat geen doelpunten op. FC. Klarenbeek wist goed met de geboden ruimte om te gaan en wist succesvol 0-3 en 0-4 te counteren. Onze trainer zag nu echter in dat er geen eer meer was te behalen vandaag en besloot Niels Dreierink weer op zijn plek centraal in de verdediging te zetten. Deze wedstrijd hebben we dus verloren met 0-4 en volgende week tegen Anadulo '90 halen we hopelijk een beter resultaat.

Doelpunten

Aanvang 14:00 uur
Ruststand 0 - 1
Eindstand 0 - 4