PR commissie: IETS VOOR JOU ?

In het clubblad van december stond al een oproep voor versterking van de PR commissie. Helaas is daar tot nog toe geen enkele reactie op ontvangen.
Dat de PR commissie versterking nodig heeft is ook op te maken uit een bericht onlangs in het gastenboek op onze website. Iemand sprak er zijn teleurstelling over uit dat er in de pers geen aandacht geschonken is aan de kampioenschappen van de C en B jeugd in november en december. Dat heeft alles te maken met de te krappe bezetting van deze commissie!
Wil je meehelpen om onze club op een positieve manier onder de aandacht en in het nieuws te brengen, meld je dan bij iemand van de PR commissie of het bestuur.
Ook dit werk kan heel goed door een paar mensen samen ingevuld worden. Het zou ook in combinatie met de sponsorcommissie gedaan kunnen worden zodat je “breed” bij de club betrokken raakt.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 23-01-2012 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer