Voortgang invoering kledingplan

In de laatste algemene ledenvergadering van 11 oktober 2011 is door de leden goedgekeurd dat er bij V en L met ingang van het komende seizoen een kledingplan wordt ingevoerd.
Er moet nog beslist worden of alle teams in één keer in een nieuw tenue gestoken worden, of dat er begonnen wordt met alleen de teams waarvan het shirtsponsorcontract aan het eind van dit seizoen afloopt. Dat zijn toch in totaal zo’n 10 teams!
Binnenkort zal de kleding dan ook besteld moeten worden omdat er ook een levertijd op zit.
Er is zelfs de mogelijkheid om een geheel eigen kledinglijn te (laten) ontwerpen!
Van verschillende leveranciers zijn er al offertes binnen en daaruit wordt binnenkort een keuze gemaakt.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 17-01-2012 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer