Lente live 2023 , helpers gezocht

Lente live 2023 14,15,16 april !

Wie wil er weer helpen bij Lente Live?

Net als andere jaren wordt er hulp gezocht op vrijdagavond en zaterdagavond van onze vereniging.

Geef je voorkeur aan, wat betreft dag en werkzaamheden(bar:schenken , uitgifte, tappen), mail naar pr@svvenl.nl

Er wordt wel van je gevraagd om IVA (Verantwoord Alcohol Certificaat ) te behalen, maar dat is eenmalig...heb je ooit geholpen dan staat dit al geregistreerd en hoeft het niet weer.

Onze vereniging krijgt als dank voor jullie hulp altijd een mooi bedrag uitgekeerd, en als dank voor je hulp krijg je zelf een vrijkaart voor de andere feestdag. Dus help je vrijdag, heb je zaterdag vrij entree. Help je op  zaterdag, dan krijg je voor de vrijdag vrije entree!

Er is voor de vrijdagavond max opgave mogelijk voor 35 personen, dus wees er snel bij!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Namens bestuur Marjan Uenk

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 18-10-2022 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer