Regiocup gaat van start!

Hallo allen,

Aankomend weekend gaat de regiocup weer van start. Acht maanden hebben ze er op moeten wachten, maar zaterdag 5 juni kunnen de jeugdteams in de categorieën t/m O18 jaar eindelijk weer wedstrijden spelen. Vanwege de coronabeperkingen van de overheid waren al die tijd alleen trainingspartijtjes op de eigen vereniging toegestaan. Nu gaan deze teams in het kader van de KNVB Regiocup weer wedstrijden spelen tegen clubs in de buurt, liefst zelfs op fietsafstand.

Ondanks de positieve berichtgeving blijven we wel gebonden aan diverse coronamaatregelen.

Op sportaccommodaties zijn alle personen welkom die een rol hebben bij het organiseren van trainingen en/of wedstrijden. Publiek en ouders mogen zowel binnen als buiten niet op de accommodatie aanwezig zijn. Uitzondering hierop zijn ouders/ verzorgers die vervoer naar uitwedstrijden verzorgen in verband met de KNVB Regiocup. Zij vallen onder teambegeleiding en mogen dus op de sportaccommodatie aanwezig zijn.

De kleedkamers zijn wel geopend en de douches mogen weer gebruikt worden. Gebruik wederom aangegeven looproutes.

Laten we met zijn allen weer genieten van de mogelijke versoepelingen en wensen alles spelers en speelsters veel plezier!

Met sportieve groet,

Bestuur sv VenL

Laatst gewijzigd door Arno Dolman op 03-06-2021 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer