Dames trainer gezocht

Vacature train(st)er Dames 1 V en L de Vecht
Ben jij die fanatieke, enthousiaste trainer met een beetje geduld? Voor ons dames 1 elftal
van V en L de vecht zijn wij op zoek naar een trainer vanaf augustus 2021.
We zijn een hecht team, met een mix van meiden die al vanaf hun jeugd bij V en L voetballen en meiden die deze leuke dorpse club op latere leeftijd hebben ontdekt. We houden van plezier tijdens het trainen en er wordt altijd gelachen. Maar daarnaast zijn we ook erg fanatiek en geven we tijdens de wedstrijden 100%. We gaan met zijn allen voor de winst, waarbij teamspirit, positivisme en sportiviteit voorop staan.
We staan open voor nieuwe inzichten en een frisse blik zodat we als individuen en als team kunnen blijven groeien. Afgelopen jaren hebben wij in de middenmoot van de 3e klasse gespeeld en aankomend seizoen zullen we deelnemen in de 4e klasse. Wij hopen op een mooi seizoen in de 4e klasse waarin iedereen zijn kwaliteiten kan inzetten en wij samen voor mooie resultaten gaan en wie weet het jaar daarop weer kunnen strijden in de 3e klasse.
Wij zoeken een train(st)er:
- Die enthousiasme laat zien.
- Goede coaching geeft waarbij positivisme het uitgangpunt is.
- Afwisselende, uitdagende trainingen verzorgt.
- Een goede voorbereiding van - en bespreking voor en na de wedstrijd.
- Gedreven is om met ons mooie resultaten te behalen én plezier te hebben!
Goed om te weten!
- We spelen op ons goed onderhouden echte grasveld.
- Je zult een team vormen met onze enthousiaste leider en grensrechter.
- Trainingsavonden zijn op dinsdag en donderdag van 19.30-21.00 uur.
- We spelen onze wedstrijden op zondag.
- We hebben altijd een leuk teamuitje aan het einde van het seizoen en gezellige activiteiten tussendoor.
Wil jij onze nieuwe train(st)er zijn? We gaan graag met je in gesprek! Of heb je nog vragen? Neem contact met ons op via bestuur-technischezaken@svvenl.nl.

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 02-05-2021 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer