Nieuwsbrief en groet namens bestuur

Beste jeugdleden, leden, sponsoren en vrienden van V en L,
Wat een jaar hebben we achter de rug! Vele onzekerheden over ziekte en gezondheid hebben de voetbalvelden gepasseerd. Nadat het seizoen dit jaar vroegtijdig stopte vanwege de Coronacrisis zijn de trainingen voor het seizoen 20/21 inmiddels meerdere keren gestart en weer stilgelegd. In augustus werd met goede hoop begonnen aan het nieuwe seizoen. Ondanks dat er wedstrijden zijn gespeeld, competities waren opgestart is het inmiddels weer stil in de kantine en op ons sportpark.
Door middel van de verschillende team-appgroepen worden berichten verspreid en via de socialmedia accounts Facebook/Instagram komen diverse berichten door. Vele vergaderingen verlopen digitaal en op afstand. Hoe raar en onnatuurlijk het binnen een vereniging ook is, toch is het bijzonder te zien hoe een vereniging zich aanpast aan de maatregelen. Ondanks de digitale mogelijkheden hebben we als bestuur gemeend de jaarvergadering uit te stellen tot een tijdstip dat samenkomen in groepsverband weer mogelijk is.
Maar wat wordt door ons als bestuur, de wedstrijden, de gezelligheid, de sociale contacten, het sportplezier en de gesprekken met elkaar gemist. Samen juichen, samen balen van een verloren partij en samen een glaasje heffen op een kampioen is er niet bij. Kortom; alles waar het binnen een vereniging omdraait moeten we momenteel missen.
Ondanks het bijzondere jaar willen we stilstaan bij een aantal zaken. Als bestuur zijn we trots dat we als vereniging toch kunnen blijven investeren.  Zo liggen sinds de zomer zonnepanelen op het dak van de kantine en zijn we als Ven L de eerste voetbalvereniging in de gemeente Voorst met deze duurzame voorziening. Tevens is de keuken voorzien van nieuwe koel- en vriesapparatuur,wat het energieverbruik zal verminderen.
Er is een begin gemaakt met het doorvoeren van het nieuwe logo en de kantine is Corona-proof en gezellig anders ingericht. Als vereniging hebben ons positief getoond bij de Voedselbank in Deventer. Diverse artikelen van de kantine die we niet meer konden verkopen vanwege de kantinesluiting zijn geschonken aan de voedselbank.
Gelukkig is voor de jeugd nog veel mogelijk gebleven tijdens de landelijke maatregelen. Trainingen konden doorgaan en in juli heeft de jeugdcommissie een zeer geslaagde jeugd-dag kunnen organiseren.
Bij de verschillende acties zoals de Rabobank actie, rollade actie en de grote clubactie wordt V en L gesteund en wordt door jullie als leden waardering geuit. Hieronder de lotenverkopers van de grote clubactie met de meeste loten: Luca ten Have (75 loten), Daan ten Have (50 loten) en Romy de Groot (41 loten).
Zij ontvingen alle drie een bon van Buitink en een zak snoep voor hun enorme inzet!! Maar VenL wil eigenlijk alle lotenverkopers èn kopers bedanken voor hun steun. De totale opbrengst is  1992,20 euro!

Ook dit jaar zijn er weer jubilarissen in ons midden die een memorabel aantal jaar lid zijn;
Harry Dreierink en Jan Hendriks  50 jaar, Wim van t Erve 40 Jaar en Harold van den Beld, Stefan Kamphorst, Jonathan Klumper, Frans Hopman, Arno Huisman, Joost van t Erve, Arjan Schimmel en Erik Bosgoed zijn 25 jaar lid.
Als bestuur willen we bovenstaande personen dan ook van harte feliciteren.
Verder willen we ook stilstaan bij het verlies van 2 leden.  Cor Bouwmeester en ons oudste lid Theo Bonekamp. Als bestuur wensen we de nabestaanden dan ook alle sterke toe.
Het nieuwe jaar zal vast en zeker nog gekenmerkt worden door het Coronavirus. Toch zijn er diverse plannen waar we als bestuur mee bezig willen en jullie hulp bij nodig hebben. Het verduurzamen van de accommodatie gaat verder door renovatiewensen van de kleedkamers. Aanvullend zijn er wensen om de speeltuin onder handen te nemen. Lijkt het je leuk om hieraan mee te denken en/of te werken; meld je aan!!( secretaris@svvenl.nl)
Niet wetende wanneer de maatregelen het weer toelaten elkaar  te ontmoeten maar laten we hopen dat we elkaar in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar 2021 weer mogen treffen op het voetbalveld.
Graag willen we iedereen bedanken voor de steun, tijd en de inzet in het afgelopen jaar.
We willen graag iedereen fijne feestdagen toewensen en veel gezondheid en (sportief) geluk in 2021.

Bestuur Sv V en L,
Arno, Marjan, Richard, Stefan en Linda

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 27-12-2020 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer