Nu ook zaalvoetbal bij V en L!!!

Ook dames zaalvoetbal bij Sv V en L!!
Sinds begin van dit seizoen is er ook een zaalvoetbalteam actief binnen V en L en dan geeft maar weer aan dat binnen een kleine vereniging alles mogelijk is, en we  niet stil zitten!
Na  een training enige weken geleden waarbij de dames uitleg kregen van de leider Heleen Dieker over de spelregels, juiste posities en tactieken :-) en een wedstrijdje onderling tegen elkaar, waren de dames er op vrijdag 13 september klaar voor.
De eerste wedstrijd werd gespeeld tegen VIOS 1. De scheids was onverbiddelijk toen na 8 min. spelen het spel werd stilgelegd. De keepster van V en L had de bal uit moeten gooien in plaats van schieten dus een vrije trap voor Vios, die daar dankbaar gebruik van maakten en de 1-0 scoorden.
De dames van V en L lieten zich niet op de kop zitten en vervolgde hun spel waarbij er goed werd overgespeeld in combinatie met de nodige snelheid en loopacties waardoor V en L enkele minuten later op 1-1 kwam door Lieke.
Door een mooie aanval een paar minuten later werd de 1-2 gescoord door Jorien.
Opnieuw kwam Lieke met een prachtig schot op doel voor de 1-3 die ze tijdens de rust stonden. Heleen gaf aan dat er nu anders gespeeld moest worden; niet te gretig en gehaast maar lekker ballen rondspelen en het veld weer meer open trekken waardoor de ruimte vanzelf weer voorin zou komen te liggen.
Ook de 2e helft breidde V en L hun voorsprong uit met het scoren van de 1-4 wederom door Lieke zuiver en snoeihard in de kruising.
Helaas gevolgd door een tegendoelpunt die voor onze keepster Loes (die al de nodige ballen uit het doel wist te houden) niet te stoppen was 2-4.
Met nog een kwartier op de klok wist V en L de snelheid hoog te houden en conditioneel toch ook te winnen. Er volgde nog een doelpunt van Jorien die de 2-5 zuiver binnenschoot. In de laatste minuten van de wedstrijd was het Cissy die nog een goal scoorde voor de mooie eindstand 2-6. Het bestuur wenst alle dames van dit nieuwe teamveel speel plezier toe!

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 22-09-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer