Voetbalkamp 2019

Voetbalkamp V en L jeugd!
Als afsluiting van seizoen 2018/2019 ging de totale jeugd van V en L afgelopen weekend op kamp, en dit keer niet ver weg maar gewoon op onze thuislocatie, sportpark t’Hul. Daar stond de grote tent van de Pinksterfeesten nog en dat was de ideale slaapplek voor de oudste jeugd teams, terwijl de jongsten met elkaar in de kleedkamers sliepen, lekker veilig binnen. Het thema was dit jaar Circus. De organisatie was verkleed als artiest of dier die je aantreft in menig circus, en daardoor was het gelijk bij aankomst al sfeervol. De aftrap was, nadat de ouders de slaapplekken hadden bekeken, de  start van  de voorrondes voor de penaltybokaal. Nadien werd er geschminkt en later in de avond was er nog een spannende spooktocht, met een “enge figuur op vlot” en daarna werd er door en paar lekker geslapen maar menigeen pakte maar een enkel uurtje slaap. Met veel lawaai werd er ontwaakt op zaterdagmorgen en na een ontbijt was er een sterrit georganiseerd door de Vecht en omgeving. s‘ Middags waren  er spelletjes en na een heerlijke BBQ, door de keukenbrigade klaargemaakt , maakte de oudste jeugd zich  klaar voor Peco in de avond en de jongsten speelden BINGO met leuke prijsjes. Na een betere nacht werd er de zondagochtend een Vechts record stoelendans verbroken, alvorens de ouders om 13.00 uur werden verwacht voor een voetbalwedstrijd tegen de jeugd. Daarna , na koffie of iets anders werd er gestreden om de penalty bokaal, waar speciaal een keeper werd ingevlogen uit Lettele, Thijs Oosterwijk. Ruben Hissink won de bokaal, die hij  een jaar thuis mag bewonderen. Op plek 2 eindigde Lieke hagen en op 3 Jelle vd Haar. Daarna werd er door de JC de jeugdspeler van het jaar bekend gemaakt, dit jaar een speler die na een langdurige blessure terug is gekomen en zoveel wedstrijden heeft gespeeld, in JO19 en het  1ste elftal, dat hij terecht deze nominatie verdiend heeft, zijn naam is Mart Bensink! Hierna werd het voetbalkamp afgerond en de kinderen kregen een mini voetbal V en L tenue mee naar huis , als dank! Een mega plensbui zorgde ervoor dat menigeen nog de kantine indook, en na een drankje , ging iedereen dan moe maar voldaan naar huis. Iedereen die mee heeft gewerkt aan dit kamp enorm bedankt voor de inzet, namens het bestuur!

Klik hier voor de foto's.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 19-06-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer