Sport en spel middag zéér geslaagd!

Zeer geslaagde sport- en spelmiddag bij sv V en L

Traditiegetrouw heeft ook dit jaar de sport- en spelmiddag plaatsgevonden bij voetbalvereniging VenL in de Vecht. Alle kinderen van de basisschool zijn dan welkom om een hele middag een spelletjesparcours af te leggen, een partijtje te voetballen, lekker uit te leven in het springkussen of zo maar lekker bouwen met mega grote legoblokken. Nieuw dit jaar was dat deze middag is georganiseerd in samenwerking met Voorst Actief on Tour. Voorst Actief on Tour organiseert gratis naschoolse sport- en beweegactiviteiten voor de basisschool kinderen uit de gemeente Voorst. Het team van Voorst Actief on Tour gaat iedere dag met de High-Five bus op pad, om op verschillende plekken in de gemeente Voorst gratis sport- en beweegactiviteiten te organiseren. Voor de aanwezige kinderen die niet in de gemeente Voorst naar school gaan was dit dus een eerste kennismaking met het team.
Woensdag 5 juni was het zover. En wat een geluk dat het net die dag prachtig weer was! Dat deze spelletjesmiddag nog altijd een groot succes is, blijkt wel uit het aantal deelnemers. Bijna 70 kinderen hebben deelgenomen. Het was dan ook zeer gezellig op Sportpark Het Hul. De hele middag rennen en bewegen maakt hongerig. Uiteraard wordt er dan ook aan de inwendige mens gedacht. De kinderen zijn voorzien van ranja en na afloop een frietje. Moe maar voldaan kunnen we constateren dat ook deze sport- en spelmiddag weer zeer geslaagd was. Ook de samenwerking met het team van Voorst Actief on Tour is voor herhaling vatbaar. En laten we vooral niet vergeten dat deze middag mede zo geslaagd was door het grote aantal vrijwilligers die de groepjes kinderen hebben begeleid en de vrijwilligers achter de bar. Op naar volgend jaar!

Klik op deze link voor alle foto's.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 11-06-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer