Sport en spelmiddag op 5 juni!!

Sport en spelmiddag bij Sv V en L!

Op woensdag 5 juni vanaf 13.30 uur organiseert Voetbalvereniging VenL uit De Vecht in samenwerking met Voorst Actief on Tour een "sport en spelmiddag" voor alle meisjes en jongens die op de basisschool zitten. Het maakt niet uit op welke basisschool je zit, als je zin hebt om te komen ben je van harte welkom!

We zorgen dat jullie lekker met voetbal en andere spelletjes bezig kunnen zijn. We hopen dat jullie met heel veel komen. Neem gerust vriendjes, vriendinnetjes, nichtjes of neefjes mee! Hetzelfde als andere jaren is dat je drinken krijgt en ter afsluiting van de middag allemaal patat.

De middag eindigt zo rond 15.30/16 uur.

Voor de jongens en meisjes die nog niet voetballen, hopen wij dat ze enthousiast worden het spelletje voetbal en en onze vereniging  zóóóó leuk gaan vinden , dat ze lid willen worden van sportvereniging V en L.

Wist je trouwens dat sportvereniging V en L in De Vecht ligt en dat De Vecht een plaatsje is wat tussen Apeldoorn en Teuge ligt?! Heel dichtbij dus!

Aanmelden:
Dat kan via John Overvelde, 06 – 27108655 of Ingrid Lieferink, 06 – 18945187
Dat kan ook via de mail naar jeugd@svvenl.nl

Geef je bij het aanmelden je naam en je leeftijd door? Bedankt! En graag tot 5 juni!

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 09-05-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer