Onze jeugd dit weekend!

Onze jeugd vandaag:
O8 speelde vanochtend uit bij Koninklijke UD. Eerste helft ging gelijk op 1-2 voor. De tweede helft werd de tegenstander iets beter. Helaas met 7-4 verloren.

JO12 trad vanochtend aan bij SEH (Heerde) als Ajax bij Real Madrdid. “Op naar de slachtbank” aldus een aantal spelers. Echter hadden de coaches in de kleedkamer weer wat geloof in de koppies gekletst en begonnen we voortvarend aan de wedstrijd wat resulteerde in een 1-0 achterstand na 30 seconden. Tja, hoe kom je dat te boven. Nou gewoon doen wat we gewend zijn. Slim blijven voetballen en positief blijven????. Dat ging wonderwel goed. De vijand deed echter hetzelfde en na iedere goal die wij scoorden scoorden zij er ook één wat resulteerde in een eindstand van 5-3. Complimenten voor het teamwork. Jullie hadden minstens een gelijkspel verdiend.

Jo9-2

Wij speelden thuis tegen Voorwaarts, ook een team met veel meiden, maar meiden met pit en voetbalkwaliteiten. De ruststand was 0-5. 2e helft kwamen we wel iets meer aan bod maar echte kansen eigenlijk niet gehad. Voorwaarts scoorden nog een paar goals waardoor eindstand 0-9 is geworden..

Jo11 vandaag uit tegen Columbia. Veel strijd en inzet. Eerste helft met 2-0 voor. Tegenstanders was net wat fanatieker in de wedstrijd. Helaas door een paar niet onhandige tegendoelpunten verloren met 3-4.

Jo 17 heeft gewonnen met 3-0 van AZC.Wij hadden veel zieken en de jo 19 heeft ons gered.bedankt daarvoor!!

Jo15 verloor helaas met 7-2 Van CSV JO15 4

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 10-03-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer