Eerste Supersaturday 2019 een succes!

Eesrte Supersaturday 2019 in het zonnetje weer groot succes!

De JO-8 heeft vandaag met 4-2 gewonnen, was een leuke en gelijkwaardige wedstrijd.
V en L O19 wist vandaag het veldoverwicht niet om te zetten in echte kansen. Wederom ons terug gevochten in de wedstrijd en dit keer 1-1 gespeeld tegen buurman Teuge thuis. Eigenlijk meer verdiend dan een punt, maar tevreden met een punt.
Jo12 speelde vandaag tegen een vertrouwde tegenstander Robur E.V. Jo12-3. Altijd hard werken maar ook altijd nog gewonnen. We begonnen voortvarend en kwamen snel 1-0. Het ging echter gelijk op. Maar vrij vroeg in de wedstrijd viel Nils uit met een knieblessure en dat bracht onrust, paniekvoetbal, mopperende spelers, slechte pass-jes, onnodig balverlies, huilende vaders en moeders en wanhopige coaches. Enfin na de rust de hele bende moed ingepraat, opgepept, psychische hulp verleend en daarna liepen we uit naar 5-0. Dat het daarna nog 5-2 werd deerde niet meer. Als je met wanstaltig voetbal toch nog een wedstrijd kunt winnen doe je toch IETS goed.
Jo11 heeft de 2e wedstrijd weer gewonnen. Tegen Groen Wit 3-1 gespeeld. Beide teams veel kansen, maar VenL wist de meeste om te zetten in doelpunten. Lekker bezig dus!
JO15 heeft thuis gewonnen van Groen Wit JO15-3 , in de eerste helft scoorde VenL de 1-0, daarna ging het over en weer. Tweede helft spannend, VenL creeerde veel kansen, maae deze resulteerden helaas niet in doelpunten, maar ook tegenstander scoorde niet.Dus 1-0 stand goed vastgehouden.
J017 heeft ook de eerste punten binnen,met 1-1 de rust in en gewonnen met 5-3 van Schalkhaar JO 17-8.Top!
Was weer een mooie drukke sportdag op ons sportcomplex..... met vers fruit voor de voetballers,deze keer gesponsord door Dekamarkt Twello,#gezonde kantine!!
complimenten aan alle vrijwilligers voor de goede sfeer en hulp....

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 18-02-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer