JO8 nieuwe loot aan de V en L boom

Aanstaande zaterdag 9 februari 2019 speelt er een nieuw team voor V en L. De JO8 oftewel de jongeren onder 8 spelen dan hun eerste competitiewedstrijd tegen hun leeftijdsgenootjes van sportclub Teuge. Gelijk een derby ga er maar aan staan. Glenn IJsseldijk, Jonathan Hofman, Joris Overvelde, Linsey van Assen, Milan Harleman, Niek en Yentle Huisman gaan de komende voorjaarscompetitie spelen in dit allerjongste team van V en L. Sommigen hebben al een beetje kunnen wennen in de JO8 van trainster Ingrid Smit en coach Kay Arne Roeterd . Ook hebben enkele van genoemde spelers al eens mee kunnen doen in de MiniLeague maar nu gaat het echte voetballen beginnen. Zij worden daarin begeleid door trainer Jelle van der Haar en de coaches Anoek van Lohuizen en Erik Harleman. Jelle spelend in de JO19, Anoek in de Dames1 en voetbalvader en constructiedeskundige Erik.  Erg mooi en fijn is het ook om te zien dat hiermee de vrijwilligers rond dit team ingevuld zijn en opnieuw werden 2 actieve leden bereid gevonden naast hun voetbal hun steentje bij te dragen als trainer en coach. Een erg positieve ontwikkeling naar mijn mening.

Woensdag 5 februari was er voor de ouders een instructieavond en ook werden trainer en coaches wegwijs gemaakt in de spelregels, was en rijschema, digitaal wedstrijdformulier en het spelersvolgsysteem.

Door deze toevoeging en de nieuwe indelingen zijn er ook wat naamswijzigingen. Zo is de JO9 nu JO9-1 gaan heten. De JO8 wordt JO9-2 en het nieuwe team is dus JO8.

Namens de TC,

Dick voor de Poorte

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 07-02-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer