Erwin Elders tekent contract voor 2019/2020

Volle kantine bij nieuwjaarsreceptie Sv V en L.
Afgelopen zondag 6 januari  vond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats bij de plaatselijke voetbalvereniging in De Vecht. Al voor  11.00 uur wensten de eerste leden, vrijwilligers en andere belangstellenden het  bestuur de beste wensen voor het komende jaar. Onder het genot van een kop koffie en oliebol kon men elkaar alle goeds toe wensen en daarna gezellig bijkletsen. Tegen half twaalf heette  Arno Dolman namens het bestuur iedereen van harte welkom, en haalde in zijn openingswoord een aantal belangrijke gebeurtenissen voor V en L nog even aan, waaronder het kampioenschap van het Veteranen elftal en de opening van onze nieuwe LED veldverlichting. Verder werd verteld dat V en L een dames zaalvoetbalteam op wil gaan starten en dat we dringend op zoek zijn naar nieuwe vrijwilligers om met z`n allen de boel draaiende te houden. Daarna werd een aantal jubilarissen  gefeliciteerd met hun 25 jarig lidmaatschap te weten Sander Kamphorst, Richard Panhuis, Thijs Bosgoed, Niels Dreijerink, Niek van het Erve en Remi Buthod Girard. Verzorgster Heleen Boerkamp werd bedankt voor haar jarenlange inzet als verzorgster van de vereniging en schilder Dhr Berends werd bedankt voor het schilderen van het gehele buitengebeuren. Daarna werden onze trainers nog even kort aan een ieder voorgesteld  Marc Leerkes van JO19, Gert Wagenvoort van Heren 2, Dick voor de Poorte van Dames 1 en als klap op de vuurpijl werd er een nieuw trainerscontract getekend met hoofdtrainer Erwin Elders. Erwin heeft de taak als tijdelijk hoofdtrainer op zich genomen na het vertrek van Michel Klomp, en doet dit zo naar ieders tevredenheid dat deze week de onderhandelingen voor seizoen 2019/2020 ook zijn rondgekomen en het contract vandaag kon worden ondertekend . Jeugdspeler van het jaar, Nicky van Essen mocht nog als laatste een lootje uit de kom trekken om voor organisatie te loten van de jaarlijkse vrijwilligersavond, de activiteiten/en actiecommittee zijn de gelukkigen! Na al deze gezelligheden werd er natuurlijk geproost op een goed, gezond en sportief 2019!

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 08-01-2019 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer