Salland Clubactie

Win een gratis lidmaatschap

Je weet vast al wel dat onze club meedoet aan de Salland Clubactie. Via deze actie kun jij een goede zorgverzekering afsluiten en krijgen wij een leuk bedrag voor in de clubkas voor elk lid dat zich verzekert bij Salland Zorgverzekeringen. Maar wist je ook al dat je een jaar lang gratis lidmaatschap kunt winnen door mee te doen?

Hoe werkt dat?

• Iedereen die zich via een sportvereniging verzekert bij Salland Zorgverzekeringen, kan een lidmaatschap winnen. Ook als je daar al verzekerd bent en nog een jaar blijft.
  • Als de bedragen van de actie bekend worden gemaakt (in februari), dan worden er ook 10 winnaars getrokken die hun lidmaatschap een jaar lang niet hoeven te betalen.

Simpel toch?

Wil jij ook overstappen naar Salland? Kijk dan op www.salland.nl/venl en meld je aan.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 31-12-2018 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer