Volle kantine tijdens jaarlijkse Kerstbingo!

Volle kantine tijdens Kerstbingo Sv V en L!!
Hartstikke druk en beregezellig  was het afgelopen zaterdag bij de jaarlijkse kerstbingo in de kantine van V en L. Zeker 120 man , waaronder ook een groot aantal kinderen, was gekomen om een gokje te wagen en de balletjes te zien draaien in het rad, maar de prijzen waren er dan ook naar. Bij elke van de 9  rondes, waaronder een aparte kids ronde en één voor dames en heren, waren vier prijzen te winnen allemaal beschikbaar gesteld door onze sponsoren en door leden die zelf een prijs beschikbaar hadden gesteld, bv spullen van steigerhout, decoratie trap, printer, vleesschotels en  prachtige kerststukjes. De hoofdprijs, het wel bekende halve varken van slagerij De Adelaar, ging deze keer met Gerard Hendriks mee naar huis. Al met al een gezellige clubavond voor jong en oud, waar de vereniging om bekend staat!

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 16-12-2018 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer