SPORT EN SPELMIDDAG 2018

Hallo meisjes en jongens,

Op woensdag 2 mei vanaf 13.30 uur organiseren wij een "sport en spelmiddag" voor alle meisjes en jongens die op de basisschool zitten. Het maakt niet uit op welke basisschool je zit, als je zin hebt om te komen ben je van harte welkom! Ook voor de kinderen die jonger zijn dan 6 jaar, is er een programma in elkaar gezet.

We zorgen dat jullie lekker met voetbal en andere spelletjes bezig kunnen zijn. We hopen dat jullie met heel veel komen. Neem gerust vriendjes, vriendinnetjes, nichtjes of neefjes mee! Hetzelfde als andere jaren is dat je drinken krijgt en ter afsluiting van de middag allemaal patat. Voor de jongste kinderen (4 t/m 6 jaar) eindigt de middag tussen zo rond 15.30/16 uur en voor de kinderen vanaf 7 jaar eindigt de middag rond 16/16.30 uur.

Voor de jongens en meisjes die nog niet voetballen, hopen wij dat ze enthousiast worden en lid willen worden van sportvereniging V en L.

Wist je trouwens dat sportvereniging V en L in De Vecht ligt en dat De Vecht een plaatsje is wat tussen Apeldoorn en Teuge ligt?! Heel dichtbij dus!

Heb je nog vragen dan kun je met onderstaande personen contact opnemen:
  John Overvelde 06 - 27108655
  Ingrid Lieferink 06 - 18945187

Je kunt onderstaand strookje inleveren bij John Overvelde of Ingrid Lieferink of mailen naar
  jeugd@svvenl.nl
  johnenannet@upcmail.nl
  ingridlieferink@kpnmail.nl

Wil je deze middag meedoen dan moet je onderstaande gegevens invullen en inleveren of mailen voor 27 april. Een berichtje via app of een andere manier is ook oké!

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 18-04-2018 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer