RABOBANK CLUBKAS CAMPAGNE

SV V en L doet mee aan RABOBANK CLUBKAS CAMPAGNE met als doel "Gezonde kantine"
Wie kunnen er stemmen?

Leden van Rabobank Apeldoorn en omgeving ontvangen uiterlijk 13 maart een (digitale) uitnodiging met een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van 13 maart tot en met 2 april brengen zij hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toedragen. Ieder lid van Rabobank Apeldoorn en omgeving ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging/stichting mogen worden uitgebracht.

LET OP:
Wanneer je klant bent van de RABO ben je niet automatisch ook lid van de RABO. Lid worden is gratis. Je kunt controleren of je al lid bent via:
Rabobank Internetbankieren. Onder Zelf regelen, Profiel, Mijn contactgegevens staat of je lid bent van de Rabobank of niet.

Er is 100.000 euro te verdelen dus hoe meer stemmen, hoe meer geld voor de club...dus Rabo leden, stem op Sv V en L!

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 09-03-2018 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer