Spek de Kas 2018 van de Jumbo is begonnen

In de periode van 28 februari tot en met 24 april 2018 ontvangt iedere klant van JUMBO Binnendijk Twello  bij elke €10 aan boodschappen een speciale voucher. Elke voucher vertegenwoordigt één sponsorpunt. De klant scant de voucher bij de ‘actiekast’ en kiest op het touchscreen de vereniging uit aan wie hij of zij het sponsorpunt wil schenken. Aan het einde van de sponsoractie wordt op basis van de toegekende sponsorpunten een bedrag van € 5.000,- naar rato over de deelnemende sportverenigingen en scholen  verdeeld. Haal dus alles uit de kast, mobiliseer uw leden en motiveer iedereen om bij JUMBO Binnendijk in Twello uw vereniging te steunen! Het sponsorbedrag kan dan behoorlijk oplopen.

Het aantal vergeven sponsorpunten wordt  weergegeven op het scherm in de winkel. Zo kan iedereen in de winkel zien wat de actuele tussenstand is!

Extra actie!
U krijgt de mogelijkheid om tijdens de actieperiode extra reclame te maken voor uw sportvereniging of school in en rond JUMBO Binnendijk Twello  van winkelwagenschieten tot boodschappen inpakken van klanten, ieder initiatief is welkom. Hoe meer activiteit in en om de winkel, hoe meer sponsorpunten (en dus geld!) voor uw vereniging!  Meld uw initiatief vooraf aan bij de winkel zodat wij u kunnen ondersteunen in de realisatie. Voor de leukste initiatieven stellen we € 500,- beschikbaar. 1e prijs € 250,-, 2e prijs € 150,- en 3e prijs € 100,-.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 03-03-2018 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer