Volle kantine bij nieuwjaarsreceptie Sv V en L

Zondag 7 januari  vond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats bij de plaatselijke voetbalvereniging in De Vecht. Al voor  11.00 uur wensten de eerste leden, vrijwilligers en andere belangstellenden het mannelijke gedeelte van het bestuur de beste wensen voor het komende jaar. Beide vrouwen uit het bestuur waren afwezig vanwege andere belangrijke verplichtingen. Onder het genot van een kop koffie en iets lekkers kon men elkaar alle goeds  toe wensen en daarna gezellig bijkletsen. Tegen half twaalf heette  Arno Dolman iedereen van harte welkom, waarna burgemeester Jos Penninx een klein woordje aan iedereen richtte. Daarna werd een aantal jubilarissen  gefeliciteerd en dit was voor maar liefst 50 jaar lid Anton Ganzevles en voor 25 jaar lid Eduard vd Beld en Martijn Zweekhorst .Zij kregen  een aandenken en een bloemetje overhandigd. Ook was er aandacht voor een aantal vrijwilligers die afgelopen jaar gestopt waren met hun werk voor de vereniging. Ook een woord van dank daarvoor, want zonder vrijwilligers geen voetbal!! Tevens was deze receptie de gelegenheid voor onze  hoofdtrainer Michel Klomp en Gerrit Wagenvoort om  bij te tekenen voor komend seizoen, omdat de samenwerking naar ieders tevredenheid is. Verder werd er volop aandacht geschonken aan onze jeugd door jeugdcoördinator Dick voor de Poorte , want zonder jeugd geen toekomst. Het JO 11 team was nl kampioen geworden, en had diezelfde ochtend nog een “kampioenswedstrijd” gespeeld tegen hun ouders, waardoor ze in V en L tenue in het zonnetje werden gezet. Zij gaan de voorjaarscompetitie tweede klasse spelen. Toppers !!Ook was er voor de totale jeugd nog een verrassing, want Marc Leerkes overhandigde hen een mooie voetbaltafel, die ze bij elkaar hadden gerend met de sponsorloop afgelopen Pinksterfeesten. En de opbrengst van de Grote Clubactie werd bekend gemaakt. Door alle leden is en bedrag van 1900 euro bij elkaar verkocht, waarvoor de meest verkopende leden een klein prijsje kregen. Na al deze gezelligheden, waarbij ondertussen natuurlijk een borrel op het nieuwe jaar werd gedronken, werd het tijd om buiten lekker te gaan knallen , want voor de negende keer werden de Vechtse Open Carbidwedstrijd gehouden. Negen teams knalden om de felbegeerde “gouden carbidbus”die dit jaar naar een nieuw team ging, namelijk Overvelde / Bouwmeester. Het precisie schieten werd gewonnen door team Dubbeldaaf. Zij gingen met de gouden boormachine naar huis. Nadien werd er ook nog gezellig na geborreld in de gezellige kantine van Sv V en L . We hopen er met z’n allen weer een sportief voetbaljaar van te maken!

Hierbij de link voor de foto's van de nieuwjaarsreceptie 2018..

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 16-01-2018 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer