Recycling oud frituurvet

Sv V en L is gestart met de inzameling van oud frituurvet voor recycling.

Het inleveren van uw oude frituurvet en olie kan vanaf nu bij V en L in de gele kliko bij het clubhuis!

Gebruikt frituurvet komt nog vaak in het riool of in de restafvalstroom terecht. Dit veroorzaakt onder andere verstoppingen en kost de samenleving jaarlijks miljoenen euro's. Gebruikt frituurvet kan echter gerecycled worden tot biodiesel, wat een gunstige uitwerking op het milieu heeft en uiteindelijk kostenbesparend is.

Inkomsten
Met het inzamelen van frituurvet bij V en L zijn wij niet alleen duurzaam bezig, maar het levert ook nog eens extra inkomsten op voor onze club. Voor iedere goed gevulde container betaalt Euro Recycling de club € 35,00.

Hoe werkt het?
Iedereen mag frituurvet/olie voor V en L inzamelen (dus alle leden, buurtbewoners, familie en vrienden). Inleveren kan door het afgekoelde frituurvet/olie in de originele verpakking of in een andere af te sluiten plastic fles te gieten en mee te nemen naar de club om het daar in de gele kliko van Euro Recycling bij het hek naast het clubhuis te deponeren.

U doet toch ook mee met deze VETTE CLUB ACTIE?

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 08-11-2017 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer