Grote Clubactie 2017

Sv V en L gaat weer deelnemen aan de grote clubactie. Zaterdag 16 september start de verkoop en  dat betekent dat we alle jeugdleden vragen weer 3 loten te verkopen à € 3 per stuk. Hiervan komt € 2, 40 direct ten goede aan de vereniging. In deze envelop zit ook nog een losse verkoop boekje. Kun je nu meer dan 3 loten verkopen, dan kunnen de kopers daar hun naam in zetten. Voor jezelf als geheugensteuntje. Je krijgt dan via mij de extra loten, en weet dan zelf aan wie je ze hebt verkocht, en dus nog moet afgeven.

V en L stelt voor het lid dat de meeste loten verkoopt een leuke prijs beschikbaar, maar ook de Grote Clubactie beloond jou als je 20 of meer loten verkoopt. Denk aan gratis pretpark entree of korting op andere daguitjes. Kijk voor meer info op kids.clubactie.nl . Dus doe je best en ga voor zoveel mogelijk loten!

Ook is er de mogelijkheid om superloten te verkopen denk bv aan bedrijven of grote families. Dit lot komt overeen met 50 lotnummers en kost €150,-. Met de verkoop van deze Superloten maken we als vereniging kans op een feest ter waarde van €5000!! Dat zou leuk zijn.

De  senioren teams vragen we, net als voorgaande jaren weer een SUPERLOT aan te schaffen. Voor bestellen van deze loten, mail naar pr@svvenl.nl

Senior leden mogen/kunnen natuurlijk ook losse loten kopen via onderstaand mailadres, of bij een van de jeugdleden. Ook zijn losse loten in de kantine te koop.

Voor (bij)bestellen van loten, mail naar pr@svvenl.nl.

De opbrengst wordt gebruikt voor trainings –en voorlichtingsmaterialen.

Namens het bestuur, Marjan Uenk.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 07-09-2017 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer