Lente Live 2018 3 dagen lang....

Zoals jullie misschien al wel hebben gehoord gaat Lente Live komend jaar de vrijdag erbij feesten! 6, 7 en 8 april 2018. De vrijdagavond zal de doelgroep de wat oudere jeugd zijn en het programma en uitstraling wordt daar ook op aangepast, de zaterdag blijft zoals deze nu is en hetzelfde geldt  voor de zondag.

Nu is de vraag van de organisatie van Lente Live of we als V en L hier ook vrijwilligers voor kunnen leveren. De groep die altijd op zaterdag helpt kan zo blijven, tenzij je zelf natuurlijk wil wisselen van dag. Zelf denken we voor de vrijdagavond aan de oudste jeugdleden A en B vanaf 16 jaar . Werkzaamheden zijn schenken, garderobe, uitgifte en andere. Maar misschien zijn er ook wel andere leden die dit leuk lijkt! Opgeven kan voor 7 september op voor de vrijdag avond op pr@svvenl.

Voor de andere dagen heeft het geen haast, maar  opgeven mag natuurlijk  al wel!

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 22-08-2017 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer