Jeugdkamp Sv V en L enorm geslaagd!

Afgelopen weekend is bijna de totale jeugd van Sv V en L op kamp geweest, ter afsluiting van voetbalseizoen 2016/2017.En uit de geluiden en foto’s en video’s blijkt dat het weer één groot succes was! Thema dit jaar was zomer carnaval, en toen er vrijdagavond om 18.00 werd gestart  op het  V en L terrein, kwam niet veel later de carnavals wagen van De Vrogge Reuiers  binnen rijden om gelijk sfeer te maken!Daarna werd  gestart met penalties schieten waarna de kids in 10 groepen werden verdeeld en het Ren je Rot spel deden, met als knaller daarna s`avonds laat de spooktocht met enge mannen mèt kettingzagen! En dan smaakt een broodje hamburger nadien wel erg lekker. En de voor de oudere jeugd volgde nog als extra een dropping. Dus van slapen kwam niet veel, zeker toen in de kleedkamers, de slaapplekken van de jongste jeugd, de douches aangingen, als anti legionella beleid. Na een heerlijk ontbijt was het zaterdagochtend tijd voor een speurtocht door de Vecht en s’middags de  sport en spelmiddag, met zitvoetbal, barkrukzoeken en eieren gooien, wat natuurlijk voor de nodige hilariteit zorgde. Na een overheerlijke BBQ volgde het Henny en Mary spel,  verkleden in groepen, playbacken en een dansje bij je act bedenken, en daarna opvoeren voor de rest. Daarna voor de jongeren de BINGO en de oudste jeugd mocht naar Festfly in Teuge. Na een ontnuchteringsspel voor de oudsten volgde een uitgebreid ontbijt met ei! Vervolgens stoelendans en werd er een taart gegooid naar de jarige Marco Schimmel. Daarna kwamen de ouders om de kinderen op te halen , en werd er gevoetbald ouders tegen jeugd en leiders tegen oudste jeugd. Vervolgens volgde het afronden van  jaarlijkse penalty bokaal , met als gastkeeper deze keer Joost Veldwijk, keeper van eerste elftal Teuge. De winnaar was Tiem Overvelde, met als tweede Collin ten Have en als derde Sander van Essen. Als jeugdspeler van het jaar werd Matthijs Buitenhuis gekozen, die dit jaar enorm gepresteerd heeft en ook nog zijn scheidsrechters diploma heeft behaald. Een geweldig weekend wat zonder alle vrijwilligers niet mogelijk zou zijn…bij deze allen enorm bedankt voor jullie tomeloze inzet!

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 14-06-2017 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer