Mathijs geslaagd voor cursus scheidsrechter

Vanuit de jeugdcommissie zijn we trots te kunnen melden dat Mathijs Buitenhuis de opleiding tot verenigingsscheidsrechter met succes heeft afgerond. De opleiding bestond uit vier bijeenkomsten van 3 uur. Daarnaast moest Mathijs minimaal vier stagewedstrijden fluiten bij VenL onder begeleiding van een praktijkbegeleider. Ben Kamphorst was de praktijkbegeleider van Mathijs. Mathijs heeft hard gewerkt voor dit prachtige resultaat en heeft voldaan aan alle voorwaarden om het diploma ‘Verenigingsscheidsrechter Veldvoetbal’ in ontvangst te kunnen nemen. Wij feliciteren Mathijs van harte met deze prestatie en hopen dat hij nog heel veel wedstrijden gaat fluiten voor VenL!

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 02-05-2017 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer