Bizar artikel in de Stentor Deventer

Na de ruime nederlaag die V en L op 9 april leed bij RDC plaatste de Stentor Deventer een artikel dat in de vette kop V en L ‘beschonken’ noemde, gebaseerd op uitspraken van de trainer van RDC. De teneur van het artikel was dat de mindere prestatie van V en L te wijten was aan overmatig alcoholgebruik, terwijl een groot deel van de selectie juist de avond ervoor weinig tot niet gedronken had omdat het hielp bij Lente Live om daarmee een extra centje voor de clubkas te verdienen. Terecht protesteerde Ben Kamphorst en kreeg per kerende mail excuses van RDC. Geen enkele club kan dit soort publiciteit gebruiken, en zeker niet als ze onterecht is.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 14-04-2017 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer