Gezellige drukte op nieuwjaarsreceptie V en L

Vandaag vond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats bij de plaatselijke voetbalvereniging in De Vecht. Al voor  11.00 uur wensten de eerste leden, vrijwilligers en andere belangstellenden het bijna voltallige bestuur de beste wensen voor het komende jaar. Onder het genot van een kop koffie en een heerlijke bonbon kon men elkaar alle goeds  toe wensen en daarna gezellig bijkletsen. Tegen half twaalf heette  voorzitter Ben kamphorst iedereen van harte welkom. Plannen voor komend jaar werden kort doorgenomen en daarbij hoort de ledenwerving, waarmee afgelopen week al goed is begonnen door het organiseren van een zaalvoetbaltoernooi voor jeugdspelers. De wens is zeker ook 4 elftallen bij de senioren te houden en het liefst weer terug naar 2 damesteams, door nieuwe van binnen uit, maar ook van buitenaf, dus V en L beter op de kaart te krijgen is het motto. Daarna deed burgemeester Jos Penninx een korte toespraak over de saamhorigheid in de gemeente en op kleinere schaal…elkaar in de gaten houden en helpen ,steunen waar kan. Het is  goed maar kan altijd beter, samen! Daarna werd een aantal jubilarissen  gefeliciteerd en dit waren voor 25 jaar lid Jos Boerkamp, Pim van het Erve en Arjan van der Haar en voor 40 jaar Dinie Hendriks.  Zij kregen allen een aandenken en een fraai boeket in clubkleuren. Ook was er aandacht voor een aantal vrijwilligers die afgelopen jaar gestopt waren met hun werk voor de vereniging. Ook een woord van dank daar voor, want zonder vrijwilligers geen voetbal!! Tevens was deze receptie de gelegenheid voor onze nieuwe trainer Michel Klomp, om  zijn handtekening onder het contract met onze vereniging te zetten .Hij volgt straks  Nico Nijhof op als hoofdtrainer  in het seizoen 2017/2018 .

Daarna vond om 13.00 uur voor de achtste maal de  Vechtse Open Carbidschietwedstrijd plaats. Zeven teams strijden om de felbegeerde gouden melkbus. Na  verscheidene  verre schoten en harde knallen werden er nog een aantal  precisie schoten gelost, waarbij de bal in een doel terecht moest komen, die halverwege het veld stond opgesteld.  Dit laatste onderdeel werd gewonnen door Carbidschietteam  Terwolde. Zij kregen de gouden boormachine mee naar huis. En  totaal winnaar werd ditmaal team Uenk/Davelaar. Zij mogen een jaar lang thuis genieten van de gouden melk/carbidbus .

Nadien werd er nog gezellig na geborreld in de gezellige kantine van sv V en L . We hopen er met z’n allen weer een sportief voetbaljaar van te maken.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 10-01-2017 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer