V en L JO-15-1GD Najaarskampioen 2016

Door de krappe bezetting van dit team is het een knappe prestatie om najaarskampioen te worden in de 5e klasse. Met een mix van 4 dames en 7 heren is dit een goed voetballend team, dat pas vaak in de 2e helft van de wedstrijd gas geeft. De meeste tegenstanders werden dan ook met gemak, voetballend aan de kant gezet. Alleen tegen Sv Twello en CCW’16 hadden ze wat moeite, maar de rest werd met dikke cijfers verslagen.
Van de 9 wedstrijden werden er 8 gewonnen en 1 gelijk gespeeld, dus 28 punten met 99 doelpunten voor en 11 tegen. Er is een knappe prestatie geleverd door dit team. In de voorjaarscompetiie zal dit team dan ook uitkomen in de 4e klasse.
Ze spelen ook nog de kwartfinale van de bekerstrijd op 4 februari 2017 op ons eigen sportpark, dus wat zit er nog meer in voor dit team in het jaar 2017?.
Klasse gedaan Tigo, Remon, Sander, Roos, Noelle, Esmee, Mart, Calvin, Jo-Anne, Per en Anouk. Dit team voetbalt onder leiding van Ferdinand Veldwijk.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 29-11-2016 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer