Cursus Verenigingsscheidsrechter

Verenigingsscheidsrechter:

Fluit je pupillen en wil je meer, dus fluiten op een groot veld, vind je fluiten leuk en wil je hier graag mee aan de gang of heb je gewoon belangstelling een cursus tot verenigingsscheidsrechter te volgen? Vanuit onze vereniging haken wij aan bij sv Epe voor het volgen van de verenigingsopleiding scheidsrechter veldvoetbal. Het streven is in het voorjaar te starten met deze cursus. Tijdens deze praktijkgerichte opleiding wordt gezorgd dat je met voldoende ‘bagage’ aan de slag kunt om 11 tegen 11 wedstrijden te fluiten. Via http://scheidsrechters.voetbal.nl/opleidingen/verenigingsscheidsrechter vind je meer info over de inhoud van deze cursus. Vanuit onze vereniging is in ieder geval Mathijs Buitenhuis (speler B) al aangemeld. Wil je ook deelnemen, neem dan even contact op met de jeugdcommissie (jeugd@svvenl.nl).

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 30-10-2016 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer