Uitnodiging EHBO cursus 26/9 en 3/10

Leiders,trainers,scheids-en grensrechters en andere vrijwilligers langs de lijn,

Uit de enquete gehouden tijdens de MidWinterVipVrijwilligersdag afgelopen januari kwam naar voren dat er behoefte is bij jullie aan een cursus gericht op sportblessures, voorkomend tijdens de wedstrijd en trainingen.

Omdat we één keer in de twee jaar een herhalings reanimatie cursus organiseren voor onze vrijwilligers, hebben we besloten dit nu te combineren en een EHBO/Sportblessure/reanimatie cursus aan te bieden in samenwerking met EHBO De Vecht.

Deze cursus zal plaatsvinden op de maandagen 26 september en 3 oktober in onze sportkantine en aanvang is 20.00 uur. Inloop met koffie vanaf 19.30 uur.

In verband met een beperkte hoeveelheid cursisten per avond graag voorkeur opgeven voor avond bij opgave op pr@svvenl.nl. Maximale aantal opgaves per avond is 12.Bij meer belangstelling kan er eventueel nog een derde avond worden georganiseerd.

Bij deelname aan deze avond wordt wel een eigen bijdrage gevraagd, maar dit is inclusief een lidmaatschap van EHBO Terwolde/De Vecht en een herhalingscursus volgend seizoen en een certificaat voor de gevolgde cursus.Kosten zijn 15 euro pp.

Graag opgeven voor 19 september per mail op pr@svvenl en daarbij voorkeur avond aangeven.

Namens Bestuur Sv VenL ,Marjan Uenk

Laatst gewijzigd door Harry van der Haar op 21-09-2016 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer