Clubdag op 28 augustus 2016

Beste leden, sponsoren, vrienden en buren van V en L,

Bij deze wil s.v. V en L jou graag uitnodigen voor de jaarlijkse clubdag op zondag 28 augustus, de officiële opening van het voetbalseizoen 2016-2017. De dag waarop een ieder die zich verbonden voelt met V en L bijeen komt om het nieuwe seizoen op een gezellige manier af te trappen.

Dit jaar ziet de opzet van de clubdag er iets anders uit dan andere jaren gezien de senioren dan alweer volop actief zijn in het bekerprogramma. U bent allen van harte welkom om 15.30u op sportpark ’t Hul, waar de koffie voor je klaar zal staan, voor de jongeren onder ons zal er ranja klaar staan. Voorafgaand spelen de volgende teams een bekerwedstrijd op sportpark ’t Hul waarbij u natuurlijk ook van harte welkom bent om hun aan te moedigen:

•         V en L VR1          - Loenermark VR2 ZO,   aanvang wedstrijd 11.00u;
•         V en L 1                - Loenermark 1,                aanvang wedstrijd 14.00u.

Dit jaar zal het programma van de clubdag bestaan uit de volgende activiteiten;

•         Openingswoord voorzitter;
•         Onthulling nieuwe dug-outs tweede veld;
•         Ophangen van de klossen aan de eeuwige wilg.

Nadat de activiteiten hebben plaats gevonden zal er genoeg ruimte zijn om even bij te praten met uw voetbalvrienden. Voor de jeugd is er uiteraard de gelegenheid om op de velden een balletje te trappen.
Wij hopen je dan ook op zondag 28 augustus te mogen verwelkomen op ons mooie sportpark ´t Hul.

Met sportieve groet,

sv V en L

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 16-08-2016 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer