Kantinecommissie / Kantinepersoneel

Aan het eind van het seizoen is het zeker dat 2 KC leden, te weten Stefanie Hurenkamp en Priscilla Brugman, de commissie gaan verlaten. Twee leden twijfelen nog.

Ik, Thea Kamphorst, kom de kantinecommissie versterken m.i.v. het nieuwe seizoen. Dit kan ik natuurlijk niet alleen, daar heb ik hulp voor nodig van velen om de kantine draaiende te houden.

Een oproep aan alle, speciaal vrouwen/vriendinnen van spelende mannen, mannen/vrienden van spelende dames, kom het gevoel van samenhorigheid bij sv V en L ervaren. Ook een oproep aan niet spelende leden om kantinediensten te gaan draaien, ervaar hoe het is om eens achter de bar te staan dan ervoor. Wij staan voor sv V en L!

Mocht je twijfelen, schroom niet om contact op te nemen met mij of leden van de Kantinecommissie, je mag altijd een keer komen “proef” draaien om te kijken en te voelen of het wat is. Hierbij telt zeker mee hoe meer zielen, hoe minder vaak je aan de beurt bent. Ik hoop op veel aanmeldingen, dan gaan wij er volgend seizoen samen een mooi voetbaljaar van maken.

Thea Kamphorst

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 16-05-2016 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer