Medelingen bestuurstafel

*De energie afrekening is geweest en ons duurzaamheids beleid  heeft zijn vruchten afgeworpen. Er is ruim 700 euro bespaard op energie verbruik.

*Alle vrijwilligers waren uitgenodigd om de theatervoorstelling WEL WINNEN HE! Bij te wonen in Jachtlust Twello. Een heel klein groepje van V en L was daarbij aanwezig. En buiten dat de voorstelling erg leuk was, kwamen er nuttige tips uit naar voren, vooral aan positief coachen en trainen werd veel aandacht geschonken en het blijkt dat met name jeugd daar erg gevoelig voor is, wat we natuurlijk allemaal allang wisten. Tip: probeer altijd meer positieve zaken te benoemen, en daar mag dan best heel af en toe een wat negatiever gebeuren bij komen, maar probeer dan verbeteringen aan te dragen. En met name  plezier in het voetbal telt!!!

*De nieuwe kassa is in gebruik genomen. Dit systeem maakt het makkelijker om sneller en zonder fouten af te rekenen. Weer een reden om je aan te melden als nieuwe kantine medewerker!

* Maandag 11 april is er voor alle kantine medewerkers een avond gepland. Deze begint om 20.30 uur in de kantine van de club. Op deze avond wordt het nieuwe kassa systeem uitgelegd  en wordt er gebrainstormd over het aantrekken van nieuwe kantine medewerkers. We zijn ernstig op zoek naar  een aantal extra mensen , met name voor de zondag. Mocht je nog iets willen doen als vrijwilliger voor V en L, kom dan naar deze informele bijeenkomst.

*En nog steeds zoeken we iemand als bestuurslid technische zaken, dat wil zeggen iemand met een heldere kijk op voetbalzaken.

* En we zoeken iemand die het bestuur wil komen versterken met as taak leden en vrijwilligers werving.

* Er zijn fruitbomen geplant door de leerlingen van het AOC Twello, behorende bij het fruitbomenproject van de gemeente Voorst, bij de ingang van ons sportcomplex. Het initiatief van de Sportraad is gebaseerd op de symboliek van gezond beleid in deze gemeente. Gezonde voeding en voldoende bewegen zijn hiervoor de basis.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 19-04-2016 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer