SCHREEUW VITESSE NAAR DE OVERWINNING!

Zaterdag 16 april speelt Vitesse de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. Vitesse nodigt alle amateurverenigingen van harte uit om deze (sub)topper in GelreDome tegen een gereduceerd tarief te beleven. De ploeg van hoofdtrainer Rob Maas is momenteel in een hevige strijd verwikkeld om een ticket voor Europees voetbal en kan hierbij jullie steun van harte gebruiken.

Voor slechts € 10,- p.p. kun jij er met je team bij zijn!

Kaarten bestellen kan gemakkelijk en snel via Vitesse.nl/clubactie

Spelregels

•              ouders en/of begeleiders kunnen tevens gebruik maken van dit aanbod

•              actietarief is geldig bij afname van minimaal 20 kaarten

•              andere clubs of groepen kunnen uiteraard ook gebruik maken van dit aanbod

•              bestellen kan t/m zondag 10 april 2016

•              let op! Bestel in één keer het juiste aantal kaarten. Nabestellen is helaas niet mogelijk

•              OP = OP

Bestel snel je kaarten en beleef samen met je teamgenoten een onvergetelijke voetbalavond in GelreDome.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 01-04-2016 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer