Meisjes o16 spelen oefenwedstrijd tegen Oene MC

Op 12 december a.s. spelen de meisjes van V en L tot en met 16 jaar (o16) een oefenwedstrijd tegen de MC van Oene. Ik zal deze wedstrijd zal worden gecoacht door Dick voor de Poorte en Ferdinand Veldwijk neemt de rol van leider/grensrechter op zich.

Deze wedstrijd is de eerste van twee die wij dit seizoen gaan spelen. Er is ruim een maand geleden voor het eerst samen getraind door de meiden. Normaal spelen zij hun wedstrijden in gemengd C1 en C2. In overleg met de TJC is aan het begin van het seizoen er voor gekozen om enkele extra trainingsmomenten waaronder dus 2 wedstrijden voor deze meiden te organiseren.

12 december spelen wij dus om 12.00 uur tegen Oene. De dames om 10.30 uur bij V en L verwacht voor een wedstrijdbespreking. Ouders die het leuk vinden om dat ook eens mee te maken zijn welkom. Daarna vertrekken wij naar Oene waar we op kunstgras spelen. Dick wil 45 minuten voor aanvang bij Oene  zijn. De dames krijgen 15 minuten om zich om te kleden en daarna zal Dick een standaard warming up van 20 a 25 minuten begeleiden.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 29-11-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer