Grote clubactie

Aan alle leden en begunstigers van sv V en L

Omdat ook onze vereniging te maken heeft met allerlei bezuinigingen en extra kosten willen we dit jaar weer meedoen met de Grote Clubactie. Het geld dat we hiermee ophalen willen we onder meer besteden aan een bijdrage voor een nieuwe dug-out voor tweede veld en aan het opknappen van de terrastafels. En wat gunstig is , de winkans is dit jaar aanzienlijk vergroot, twee jaar geleden was kans nog 1 op 5000 en nu 1 op 89!!
We vragen alle jeugdleden minimaal 5 loten te verkopen. We hopen dat de seniorenleden, vrijwilligers, sponsoren en anderen, die onze vereniging een warm hart toedragen, bij de jeugdleden of in de kantine van V en L zelf loten willen kopen.
Van elk verkocht lot gaat €2,40 rechtstreeks naar de vereniging. Met 90 jeugdleden en circa 80 spelende senioren kan dat een aardig bedrag opleveren, dat de vereniging goed kan gebruiken.
Niet-spelende leden kunnen loten kopen in de kantine .

Namens het bestuur, iedereen alvast bedankt voor het verkopen èn kopen van de loten en hiermee het steunen van sv V enL.

Datum Actie
11.9 Loten komen binnen. Elk jeugdlid krijgt 5 stuks in een envelop met zijn naam erop.
12.9 Enveloppen verdeeld onder jeugdleiders .

19.9 (vanaf) Aftrapdag!! Verkopen loten en geld inleveren in de bus in kantine of kleedkamers!
Tot 19.11 Bijbestellen loten
09.12 Stop contante verkoop loten
10.12.2015 Trekking

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 29-11-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer