Vrijwilligers van V en L

Beste vrijwilligers,

Als bestuur hebben we ons gebogen over de vraag hoe we jullie, vrijwilligers die voor VenL actief zijn het beste kunnen bedanken voor jullie inzet. Hoe kunnen we waardering voor al het werk dat jullie vaak belangeloos verzetten, het beste laten zien?
Want vaststaat dat die waardering er is en dat we vinden dat we onze vrijwilligers moeten koesteren.

Tot voor 2 jaar terug was er de vrijwilligersavond. Deze avond met een hapje en een drankje en een ludieke invulling werd georganiseerd door een groepje vrijwilligers zelf. Vanwege teruglopende belangstelling voor deze avond, een steeds drukker wordend programma aan het eind van het seizoen en minder animo onder de vrijwilligers om met een groepje de avond te verzorgen, is besloten met deze avond te stoppen. Jammer genoeg is er nog steeds geen goed alternatief gevonden.

Daarom heeft het bestuur besloten nu zelf de organisatie ter hand te nemen, zodat we onze trouwe vrijwilligers erbij houden en nieuwe vrijwilligers kunnen kennismaken met de groep. Wat we wel graag zouden weten is hoe onze vrijwilligers een bedankavond/middag/gebaar het liefste ingevuld zouden zien. Hieronder geven we een aantal opties. Kijk wat je voorkeur zou hebben en mail je keuze naar secretaris@svvenl.nl.

Mijn voorkeur gaat uit naar:
• borrel (drankje, hapje etc.)
• een attentie met de Kerst, bv stol, fles wijn o.i.d.
• brunch
• feestavond met aantal consumptiebonnen
• anders, te weten ………………………………………………….

Namens het bestuur alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 26-08-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer