Voetbalkamp jeugd sv V en L

Afgelopen weekend vond het jaarlijkse voetbalkamp plaats van Sv V en L als afsluiting van het seizoen. Deze keer gingen 85 kinderen met de organisatie naar een accommodatie in Ermelo. Verdeeld over een aantal auto’s ging het in een  grote stoet naar de bestemming de Aalbertshoeve, nadat eerst de voorrondes om de penalty bokaal bij  V en L werden gespeeld. Eerst werden de slaapplekken verdeeld en toen kon het feest beginnen. De leiders werden geschminkt tot echte piraten,  passend bij het  thema van het kamp. Later op de avond stond een spannende smokkeltocht op het programma, maar vanwege het onweer is deze afgelast. Er is toen een spelquiz gespeeld.

Na een kort nachtje voor de meesten konden ze allemaal zaterdag na het ontbijt lekker wakker worden tijdens een zeskamp, en s’middags was er voor de B jeugd  Pitch en Putt, terwijl de rest van de kinderen spelletjes deden en een voetbaltoernooi hielden. Na het avond eten volgt er de bingo en werd er gezellig samen naar de finale van de Champions League gekeken waar menige oogjes al even dicht vielen.De oudere jeugd ging samen uit en voor hen stond Magic Bowlen op het programma.   Zondagochtend na het ontbijt terug naar de Vecht, en daar werden de penalties vervolgd en daarna lekker patat eten met appelmoes en  doperwtjes !, die door de corvee ploeg overal werden terug gevonden. Vervolgens de  gebruikelijke  wedstrijden ouders tegen F, E, D pupillen en leiders en trainers tegen de C en B jeugd. Aansluitend de finales met aanmoedigende ouders. De Penalty bokaal werd dit jaar gewonnen door Rémon Buitenhuis  Op twee en drie eindigden Myrna Schimmel  en Jordy Vos . Tevens werd de speler die de meeste balkenbrij en rookworst het verkocht in het zonnetje gezet en dat was dit jaar Stijn Uenk, deze opbrengsten komen ten gunste van het jeugdkamp. Als jeugdspeler  van het jaar werd dit jaar Jelle van der Haar  verkozen door de Technische Jeugd Commissie.  Daarna werden alle trainers en leiders bedankt met een attentie voor hun inzet afgelopen voetbaljaar. We hopen dat we volgend jaar weer van jullie hulp en inzet gebruik mogen maken.

Ook een woord van dank voor de vele vrijwilligers die hun vrije weekend opofferen om dit kamp te organiseren. Waarvoor namens alle spelers en ouders zeer veel dank. Zonder hen en hun onuitputtelijke inzet is zo’n  kamp onmogelijk. Rond de klok van drie uur werd het kamp officieel afgesloten , en was het tijd voor kids en leiders om lekker uit te gaan rusten.

Klik hier om de foto's bij deze pagina te bekijken

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 12-06-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer