Vrijwilligers gezocht avondvierdaagse!

Hallo allemaal,

Op dit moment zijn de voorbereidingen voor de aankomende avondvierdaagse in volle gang. Zoals iedereen weet is de vierdaagse een ware happening geworden in De Vecht. Met name de intocht van de vierdaagse op zaterdag trek veel mensen.

Het actiecomite is dringend op zoek naar vrijwilligers die op zaterdag 27 juni willen helpen bij de begeleiding van het verkeer en de begeleiding op de parkeerplaatsen. Aangezien een grote groep vrijwilligers van voorgaande jaren afwezig is hopen wij op "nieuwe" vrijwilligers. Uw hulp is dan benodigd van 17.00uur tot circa 20.30uur.

Voor vragen kunt u zich melden bij iemand van het actiecomite of per email heleen_boerkamp@outlook.com

Dit alles om te zorgen voor een veilige en geweldige intocht van de avondvierdaagse!

Groeten het Actiecomite

(hulp bij de overige avonden is ook van harte welkom)

Laatst gewijzigd door Arno Dolman op 09-06-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer