WIN SPORTCLINIC VAN € 1500,- VOOR DE CLUB

WIN EEN SPORTCLINIC VAN € 1.500,- VOOR ONZE CLUB

We werken samen met Salland Zorgverzekeringen in de Salland Clubactie.
En samen met Salland lanceren we nu nóg een leuke actie waarmee we mooie prijzen voor onze club kunnen winnen!

DEEL JOUW FAVORIETE JUICHMOMENT!

Vanaf donderdag 7 mei om 12u start de campagne Juichen! Een mooi doelpunt, een persoonlijk record of een perfecte slag. Iedereen heeft weleens een winnend moment meegemaakt. Of je vader, moeder, vriend, tante, buurvrouw, zoon of dochter natuurlijk. Heb je dat vastgelegd in een foto? Het mag een bestaande foto zijn of maak juist een nieuw Juichmoment! Dan maak je kans op mooie prijzen voor onze club. En al je sportvrienden profiteren mee.

WAT VALT ER TE WINNEN?

Upload jouw persoonlijke juichmoment of dat van je gehele team en win voor onze club:

1. Een sportclinic t.w.v. € 1.500 voor onze club

2. Vrije keus in multimedia t.w.v. € 600,- voor onze club

3. Sportmateriaal t.w.v. € 400,- voor onze club

MEEDOEN IS SIMPEL!

Upload jouw persoonlijke juichmoment, of die van je hele team. Je kunt zowel een al gemaakte foto gebruiken als een nieuwe foto maken.
Verzamel vervolgens zoveel mogelijk stemmen. Dan maken wij kans op geweldige prijzen voor onze club! Doe mee op: http://woobox.com/zwpdke !

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 11-05-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer