Sport- en spelmiddag 6 mei

Op woensdag 6 mei van 13.30 uur tot 16.30 uur wordt de inmiddels traditionele "sport en spelmiddag" georganiseerd voor de jongens en meisjes die op de basisschool zitten. Het maakt niet uit welke basisschool, kinderen die zin hebben om te komen zijn van harte welkom! Ook voor de kinderen die jonger zijn dan 6 jaar, is er een programma in elkaar gezet.

Er zal worden gezorgd dat de kinderen lekker met voetbal en andere spelletjes bezig kunnen zijn. Ook krijgen de kids wat te drinken en ter afsluiting van de middag allemaal frietjes. Voor de jongens en meisjes die nog niet voetballen, hopen wij dat ze zo enthousiast worden en een keer mee komen trainen op een dinsdag of donderdagavond met de jeugd. En dan natuurlijk aanmelden als nieuw lid  van sportvereniging VenL! Dus….. Meld je aan en neem allemaal vriendjes en vriendinnetjes mee die nog geen lid zijn van voetbal!

Voor vragen of inschrijving voor deze middag kan contact worden opgenomen met Ingrid Lieferink of John Overvelde (leden van de jeugdcommissie), per mail jeugd@svvenl.nl. Vermeld hierbij dan naam, adres/e-mail, telefoonnummer en leeftijd.
We hopen op net zo’n opkomst als voorgaande jaren en natuurlijk is een beetje lekker weer mooi meegenomen!

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 15-04-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer