Nieuwe functies toegevoegd aan de site

Nieuwe functies toegevoegd aan de site

Bij het scherm om uitslagen van wedstrijden in te voeren / te wijzigen zijn een aantal nieuwe functies toegevoegd:

1. Doelpuntmakers
Voor de trainers en leiders is het mogelijk om bij de wedstrijdgegevens de doelpuntmakers op te geven. Vanaf vandaag worden deze doelpuntmakers dan ook op de website bij uitslagen weergegeven.
Als een goal gescoort is door een speler die niet vast in het team zit kan dit doelpunt niet worden ingevoerd. Dit hoeft dan ook niet. De website rekent zelf uit hoeveel doelpunten er door 'andere' spelers van V en L zijn gemaakt en zet dit op de website.

2. Verslag laten schrijven en plaatsen door een speler
Het is vanaf vandaag ook mogelijk om een wedstrijdverslag die door een speler is gemaakt, ook door de speler op de site te laten paatsen. De trainer of leider kan hiervoor zorgen.
Hopelijk kunnen we met deze functie er samen voor zorgen dat er meer wedstrijdverslagen op de website worden geplaatst.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 15-02-2011 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer