Nieuwjaarsreceptie bij V en L druk bezocht

Op zondag 4 januari  vond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats bij de plaatselijke voetbalvereniging in De Vecht. Al voor  11.00 uur wensten de eerste leden, vrijwilligersen andere belangstellenden het bijna voltallige bestuur de beste wensen voor het komende jaar. Onder het genot van een kop koffie en een slagroomsoesof tompoes kon men elkaar alle goeds  toe wensen en daarna gezellig bijkletsen. Tegen kwart voor twaalf heette  voorzitter Ben kamphorst iedereen van harte welkom.Afgelopen jaar werd kort doorgenomen, bijzondere gebeurtenissen werden benoemd en ook kwam ter sprake dat een aantal senioren teams toch wel driftig op zoek moet naar extra spelers, willen we volgend seizoen met 4 heren en 2 damesteams in de competitie blijven spelen. Daarna werd een aantal jubilarissen gefeliciteerd en bedankt voor hun 25 jarig lidmaatschap. Dit waren Jan IJsseldijk en Stefan Bomhof. Ook waren er dit jaar meerdere leden met 40 jaar trouw lidmaatschap , te weten Frans Overvelde, Gerard Klumper , Marcel Mentink, Bart Koekkoek en Herman Kieskamp. Zij kregen allen aandenken en een fraai bloemetje in clubkleuren. Ook was er aandacht voor een aantal vrijwilligers die afgelopen jaar gestopt waren met hun werk voor de vereniging. Ook een woord van dank daar voor want zonder vrijwilligers geen voetbal! Tevens was deze receptie de gelegenheid waar de trainer Mark Mölder, voor de heren en dames trainer Dick voor de Poorte opnieuw hun handtekening zetten onder de nieuwe trainerscontracten. Zij verbinden zich ook voor seizoen 2015-2016 nogmaals aan Sv V en L.

Daarna vond om 13.00 uur voor de zesde maal de  VechtseOpenCarbidschietwedstrijd plaats. Acht teams strijden om de felbegeerde goudenmelkbus. Na  verscheidene harde en verre schoten harde knallen werd  er een nieuw wedstrijd element toegevoegd, nl het “precisie schieten”. Op drie plaatsen op het veld waren op verschillende afstanden vanaf het begin doelen geplaatst en de bedoeling was natuurlijk om in het doel te schieten waarbij het doel wat het verst weg stond het meeste punten opleverde. Als totaal winnaar kwam dit jaar team Keizer uit de bus. Zij mogen de gouden melkbus een jaarthuis houden.
Nadien werd er nog gezellig nageborreld in de gezellige kantine van Sv VenL. We hopen er met z’n allen weer een sportief voetbaljaar van te maken.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 13-01-2015 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer