Nieuwjaarsreceptie bij sv V en L

Op zondag 4 januari 2015 is er bij V en L weer de gelegenheid om een ieder het beste voor dit nieuwe jaar te wensen. Tijdens deze receptie waarvoor leden, sponsoren en alle anderen die zich op welke wijze dan ook verbonden voelen bij deze gezellige vereniging  bij deze uitgenodigd zijn, worden zoals gewoonlijk de jubilarissen gehuldigd en de gestopte vrijwilligers bedankt voor hun inzet. Aansluitend aan de receptie vind het jaarlijkse carbid schieten plaats, waarvoor  we weer net zoveel aanmeldingen verwachten als voorgaande jaren .

Vanaf 11.00 is iedereen van harte welkom aan de Kerkstraat 42 in De Vecht bij sportcomplex ’t Hul bij sv V en L om elkaar de hand te schudden en te proosten op een geweldig voetbaljaar.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 24-12-2014 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer