Ondernemersavond ff bieproat’n woe 26 nov

Ondernemersavond bij V en L: ff bieproat'n

De Vecht – Online communicatie, welke ondernemer heeft er niet mee te maken? Er zijn vele overeenkomsten tussen het besturen van een sportvereniging en het managen van uw onderneming. Naast leden en vrijwilligers brengen ook ondernemers veel kennis, ervaring en middelen in om de Verbondenheid en Leefbaarheid op het platteland in de toekomst te borgen. Als blijk van waardering voor alle ondernemers die sv V en L een warm hart toedragen, op woensdag 26 november deze inspirerende en innovatieve ondernemersavond: ff bieproat’en.

Het thema wordt ingeleid door Wilma Kleiboer, communicatieprofessional en ondernemer uit De Vecht, tevens kersverse sponsor van sv VenL. Zij laat in een korte presentatie haar licht schijnen over marketing, online communicatie en het gedrag van klantengroepen. "Op het platteland is de sociale samenhang nog steeds redelijk groot. De bekende principes van mond-tot-mond reclame, via via en 'ie kent nog wel 's iemand' werken hier nog steeds goed. Maar hoe lang zijn deze principes nog houdbaar? Kinderen groeien op met social media en online communicatie. En de kinderen van nu zijn de klanten van straks. Wat moet je doen als ondernemer en sportvereniging om in beeld te blijven?"

Na de inleiding gaan we - zoals je van een sportvereniging mag verwachten - actief aan de slag en is er voldoende tijd om nog "ff bie te proat'n " met een hapje en een drankje.

Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder. Daarom een sponsorcollectief van gemotiveerde ondernemers met de trotse naam “Wij staan voor V en L”. Deze sponsornaam is vermeld op de voorzijde van alle voetbalshirts binnen de gehele vereniging. Hieruit blijkt de onderlinge verbondenheid en gelijkwaardigheid tussen alle geledingen binnen de vereniging. Ook komt deze tekst terug op trainingspakken, voetbaltassen en op de toegangspoort naar het hoofdveld.

Naast dit collectief beschikt de vereniging ook over een eigen actieve Businessclub V en L Ondernemers (BVO), welke o.a. extra faciliteiten beschikbaar stelt om de ontwikkeling van de jeugd te stimuleren. Het aantal ondernemers welke een reclamebord wil plaatsen langs het hoofdveld op sportpark ’t Hul groeit wekelijks. Voor ondernemers zijn er sinds dit seizoen ook digitale mogelijkheden om hun bedrijf te presenteren.

Ondernemers die met ons komen bieproat’en in De Vecht, gaarne vooraf even een email naar sponsorcommissie@svvenl.nl. Uw partner is ook van harte welkom en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. De koffie staat op woensdag 26 november om 19.45 uur klaar in het clubgebouw van sv V en L aan de Kerkstraat 42 in De Vecht.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 14-11-2014 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer