S.v. V en L voortvarend van start in 2011!

S.v. V en L voortvarend van start!

Afgelopen zondag 9 januari 2011 heeft sportvereniging V en L haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie gehouden. De nieuwjaarsreceptie begon dit jaar enkele uurtjes eerder vanwege de tweede ‘Vechtse Open Carbid Schiet Wedstrijd’. De nieuwjaarsreceptie vond dit jaar plaats in het grotendeels gerenoveerd clubhuis op sportpark ’t Hul.

Vanaf 11.00 uur stroomde de leden de kantine binnen om elkaar de beste wensen voor het nieuwe jaar toe te wensen. Onder het genot van een oliebol, een kop koffie of zelfs al een drankje begon voorzitter Ben Kamphorst aan zijn nieuwjaarstoespraak. In deze toespraak werd zoals gewoonlijk aandacht besteed aan de gestopte vrijwilligers en de jubilarissen binnen de vereniging. Helaas konden niet alle jubilarissen en gestopte vrijwilligers aanwezig zijn.
Nadat het applaus enigszins was gaan liggen mocht voorzitter Ben Kamphorst namens de technische commissie vol trots de nieuwe damestrainer Dick Voor de Poorte presenteren. Dick is een niet geheel onbekend persoon binnen V en L, twee seizoenen geleden was hij als jeugdtrainer actief bij sv V en L. Tevens werd Hein Kerkdijk in het zonnetje gezet, Hein zal ook tijdens het komende seizoen 2011 – 2012 de A-jeugd trainen en begeleiden.
Ten slotte wenst sportvereniging V en L iedereen een sportief en gezond 2011 toe!

Bovenste foto: Harry Davelaar 25 jaar lid.

Onderste foto: Mariet Leerkes gestopte vrijwilligster.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 18-01-2011 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer