Dick voor de Poorte wordt trainer van de dames

In het nieuwe seizoen wordt Dick voor de Poorte trainer van de dames bij V en L.
Een aantal jaren geleden was Dick al eens trainer van de Voorwaarts dames en twee seizoenen geleden was de nu 54 jarige Twellonaar jeugdtrainer bij onze vereniging.
Daarna ging hij naar Groen Wit in Apeldoorn en momenteel heeft hij een D pupillenteam bij Voorwaarts onder zijn hoede.
Ook de veteranen van Voorwaarts kunnen al jaren vertrouwen op zijn tactische aanwijzingen maar zullen hem volgend(e) seizoen(en) moeten missen.
Onze dames kunnen een enthousiaste trainer verwachten die ook van een goede organisatie houdt. Ook van zijn voetbalkennis en wedstrijdanalyses zullen de damesteams zeker kunnen profiteren.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 11-01-2011 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer